HTML

Kovácsék

Sziasztok! Itt kis családunk kalandjairól olvashattok, melynek szereplői Bori (2002), Marci (2005) és Dorka (2008). Jó szórakozást nektek is, mert én sem unatkozom. Üdv, Zsuzsimama

Friss topikok

  • Zubreczki Dávid: na végre :) (2009.03.31. 14:49) Lassacskán
  • tücsök mami: Drága Zsuzsi mami! Neked mikor van időd ilyen blogokat irogatni.Biztosan túl sokat alszik Dorka:) (2009.03.06. 16:39) Elindulás
  • Zubreczki Dávid: a szomszéd apuka viszont egy villanykörtét sem tud becsavarni :) (2009.03.04. 17:31) Minden kezdet nehéz
  • schwahu: @kisasszony-szitakötő: Bocs, de a szitakötőből nem rád gondoltam! Hehe! (2009.03.04. 13:01) Okítás

Linkblog

Lassacskán

2009.03.31. 14:16 schwahu

Köszi azoknak, akik kitartóan nézegették blogomat az elmúlt hónapban. Nagyon el voltam foglalva, de megérte. Végre sikerült lemondásra bírnom Ferit!

Na jó! Az igazi ok az volt, hogy az uram nem fizette be a számlát, és kikapcsolták az internetet. De a "Szia drágám, itt a vacsorád!" helyetti "Befizetted az internetet?" mondatom lassan egy hónap után végre megtette hatását. BEFIZETTE!

És mi is történt velünk márciusban?

Volt vírusos szájfertőzésünk, most pedig takonykórban szenved a fél család.

Dorkát már nem merem mérlegre rakni, inkább csak a hurkáit számlálgatom. Továbbra is csak fekszik a hátán, nem fordul. Nem könnyű ekkora feneket mozgatni. (Én már csak tudom!) Most 5 hónapos. Tesók állandóan szórakoztatják, nagyon tetszik nekik, ahogy hangosan röhög rajtuk.

Borcsának továbbra is hullik a foga, időnként Marci is besegít egy-két pofonnal. Az oviban egyre jobban unatkozik, így beírattuk Varázsoviba. Ez pont itt van a velünk szomszédos Művházban. Hetente egy napot tölt ott, de annyi mindent csinálnak, mint a rendes oviban egész héten. Van bábozás, kézműves, zene, néptánc, dráma, játék, móka, kacagás.

Marcit nagyon megdícsérték az oviban, hogy milyen rendes, szófogadó, segítőkész. Ott már kezdett gyanús lenni a dolog, hogy sok verset, mondókát is tud. Szegény kisfiam mellé még most is gyakran tolmács kell. Többszöri nekifutásra tud csak elmesélni egy történetet, amit csak azért értek meg, mert én is ott voltam az eseményen. Az viszont tényleg igaz, hogy nagyon jószívű. Mindent azonnal elfelez Borcsával, Dorkának szó nélkül a kezébe adja a leejtett játékokat. Aztán egy pillanat múlva akkora pofont lenyom a nővérének, hogy el sem hiszem, hogy ez ugyanaz a gyerek.

Én már túl vagyok a tavaszi nagytakarításon. Gyerekek várják a nyuszit nagyon, én persze hallani sem akarok róluk. Még a márciusi fagyokban kiköltöztettem őket az erkélyre, de akkora bundát növesztettek egy nap alatt, hogy ezt is átvészelték. Talán chipset kéne adnom nekik széna helyett? Tuti kinyúlnának infarktusban! Nem vagyok ám ilyen gonosz! Inkább csinálunk belőlük egy jó kis pörköltet böjt után!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsek.blog.hu/api/trackback/id/tr371037455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása